A legfejlettebb kapható krossz motorként üdvözölt 250-es, 4-ütemű, Husqvarna FC 250-est úgy tervezték, hogy a mezőny előtt járjon. Könnyűsúlyú és kompakt motorral, új PANKL sebességváltóval és motorteljesítmény vezérléssel, valamint újratervezett ergonómiával rendelkezve, az FC 250-es vezető pozíciót tart fenn a 250-es 4-üteműek osztályában.
ERŐFORRÁS | |
---|---|
Típus | 1 hengeres, 4 ütemű |
Hengerűrtartalom | 249.9 cm³ |
Furat/löket | 78 mm/ 52.3 mm |
Kompresszió arány | 14.4:1 |
Indítás/akkumulátor | Önindító/ Lithium Ion 12,8V 2Ah |
Erőátvitel | 5 fokozat |
Üzemanyag ellátás | Keihin EFI, fojtószelepház 44 mm |
Vezérlés | 4 V / DOHC finger follower himba |
Kenési rendszer | 2 olajpumpa |
Fokozat áttételek | 13:32 16:32 17:28 19:26 21:25 |
Primer áttétel | 24:73 |
Szekunder áttétel | 14:51 |
Hűtés | Folyadék hűtés |
Kuplung | DS nedves többtárcsás kuplung, Magura hidraulika |
EMS/Gyújtás | Keihin EMS |
VÁZ | |
---|---|
Típus | Központi, dupla bülcsőváz 25CrMo4 acél |
Segédváz | Szénszál erősítésű műgyanta |
Kormány | Pro Taper, Aluminium Ø 28 mm/ 22 mm |
Első futómű | WP XACT-USD, Ø 48 mm |
Hátsó futómű | WP XACT-USD Monoshock himbarendszerrel |
Rugóút elöl/hátul | 310 mm/ 300 mm |
Első/hátsó fék | Brembo tárcsafék Ø 260 mm/ 220 mm |
Első/hátó felni | 1.60 x 21 / 2.15 x 19 |
Első/hátsó gumi | 80/100-21 / 110/90-19 |
Lánc | 5/8 x 1/4 |
Kipufogó | Aluminum |
Fejcső szög | 63.9 ° |
Villa előrenyúlás (rake) | 22 mm |
Tengelytáv | 1,485±10 mm |
Szabad magasság | 370 mm |
Ülésmagasság | 950 mm |
Üzemanyag tank | 7 l |
Tömeg (üzemanyag nélkül) | 99.5 kg |
Lightweight Frame
Cnc Machined Triple Clamps
-
Wp Xact Front Suspension
-
Carbon Fibre Subrame
-
Engine
Dohc Cylinder Head
Interchangable Airbox Cover
-
Exhaust System
Map Switch
-
Electric Start
-
Pro Taper Handlebar
Odi Grips
-
Magura Hydraulic Clutch
Ds Clutch
Gearbox
Brakes
-
Általános információk motor próbaúthoz
Az igényeidnek legmegfelelőbb próbautat szeretnénk ajánlani, ezért kérünk, hogy figyelmesen olvasd el az alábbiakat és minél pontosabban töltsd ki az űrlapot.
A KTM kínálatában megtalálható motorok felhasználási területe rendkívül széles spektrumon mozog, csakúgy, mint az ügyfeleink felkészültsége, motorozási szokásai. Hogy csak a két végletet említsük, egész más igényei vannak egy kezdő utcai motorosnak, mint egy 20+ év tapasztalattal rendelkező terepezőnek.
Pontosan tudjuk, hogy egy tesztút mennyire fontos neked mielőtt megvásárolsz egy motort. Ezért a tesztet igyekszünk annyira rugalmasan kezelni, amennyire csak lehetséges és minden ügyfelünknek személyre szabni.
Ugyanakkor néhány korláttal is tisztában kell lenned. A motorozás veszélyes üzem! Különösen, hogy egy számodra új járművet próbálsz ki, ráadásul sok esetben a körülmények is szokatlanok.
A biztonságod érdekében ezért a tesztútra az adott kategóriában elvárható védőfelszerelések nélkül nincs lehetőség.
Naked, Supersport, Sport touring, Supermoto és Travel kategóriákban a következő védőfelszerelések kötelezőek: bukósisak, kesztyű, protektor ing, vagy protektoros motoros kabát. Javasolt: motoros csizma és protektoros motoros nadrág viselete.
Enduro, MX, E-Ride kategóriákban a következő védőfelszerelések használata kötelező: bukósisak, kesztyű, térdvédő, terepmotoros csizma, felsőtest védő protektor.Bizonyos környezeti és időjárási körülmények között nem adunk ki tesztmotort, például sötétben, vagy vizes, hideg, csúszós úton.
A tesztmotorozás csak a KTM Centrum munkatársának felügyelete alatt történhet, akinek az utasításait a próba során be kell tartani. Hozzá kell járulnod, hogy tesztútról esetleg videófelvételt készítünk.
Bizonyos esetekben a tesztmotort csak letét (készpénz, vagy tárgyi) ellenében van módunk kiadni! Erről kollégáink adnak bővebb tájékoztatást.
Az esetlegesen okozott károkért teljeskörű anyagi felelősséget kell vállalnod és a saját és örököseid nevében le kell mondanod a próbával kapcsolatban esetlegesen felmerülő kártérítési és fájdalomdíj igényről.
Jó tanácsok próbaúthoz:
- Tudatosítsd, hogy ez nem egy örömmotorozás. Mi is imádjuk az egykerekezést, a stoppie-t, a teljes gázos kigyorsításokat és a térdkoptató hangját, de nem egy tesztúton! Önmérséklet
- A próbaút előtt gondold át, hogy a melyek azok a tulajdonságok, amikre különösen figyelned kell. Ergonómia, futómű, fék, motorkarakterisztika, általános kezelhetőség, komfort, stb.
- Legyél tisztában azokkal a funkciókkal, amiket ki szeretnél próbálni, például különböző üzemmódok, futóműbeállítások, gyorsváltó, stb.
- A tesztútra kipihenten, arra a leginkább alkalmas állapotban érkezz.
- A tesztvezetéshez szükséges okmányokat semmiképp ne felejtsd el: személyi igazolvány, lakcímkártya, vezetői engedély.
Jelentkezés tesztvezetésre
* Ha a vásárlást a jelenlegi motorod beszámíttatásával tervezed, kérünk töltsd ki a következő űrlapot.