Új motorok
TC 125

40 lóerővel és páratlan fürgeségével a TC 125 lehet, hogy kapacitását illetően kicsi, de ezt pótolja erős képességeivel. A hajtóművén végzett további finomítások, és egy új 6-sebességes PANKL sebességváltó több teljesítményt és nyomatékot eredményez, mint bármi más ebben a kategóriában. Mint korábban, a TC 125-ös prémium szerelési minőséget és alkatrészeket tartalmaz, valódi esélyessé téve azt mind a tapasztalt versenyzők, mind a kezdők számára

Listaár*: 2 740 590 Ft
KONFIGURÁTOR
ERŐFORRÁS
Típus1 hengeres, 2 ütemű
Hengerűrtartalom124.8 cm³
Furat/löket54 mm/ 54.5 mm
Indítás/akkumulátorBerugókar/-
Erőátvitel6 fokozat
Üzemanyag ellátásMikuni TMX 38
VezérlésKipufogó vezérlés
Kenési rendszerKeverék olajzás 1:40
Fokozat áttételek14:32 15:30 17:28 19:27 19:23 22:24
Primer áttétel23:73
Szekunder áttétel13:51
HűtésFolyadék hűtés
KuplungDS nedves többtárcsás kuplung, Magura hidraulika
EMS/GyújtásKokusan
VÁZ
TípusKözponti, dupla bülcsőváz 25CrMo4 acél
SegédvázSzénszál erősítésű műgyanta
KormányPro Taper, Aluminium Ø 28 mm/ 22 mm
Első futóműXACT 48 WP Upside-Down fork, Ø 48 mm
Hátsó futóműWP-Monoshock himbarendszerrel
Rugóút elöl/hátul310 mm/ 300 mm
Első/hátsó fékBrembo tárcsafék Ø 260 mm/ 220 mm
Első/hátó felni1.60 x 21 / 2.15 x 19
Első/hátsó gumi80/100-21
Lánc5/8 x 1/4
KipufogóAluminum
Fejcső szög63.9 °
Villa előrenyúlás (rake)22 mm
Tengelytáv1,485±10 mm
Szabad magasság375 mm
Ülésmagasság950 mm
Üzemanyag tank8 l
Tömeg (üzemanyag nélkül)87.5 kg

Engine

Cylinder and Piston

Crankshaft

Crankcase

Chromium Molybdenum Frame

Wp Xact Front Suspension

-

Carbon Fibre Subframe

-

Wp Xact Rear Suspension

-

Gearbox

Hydraulic Clutch

-

Self-Cleaning Footpegs

-

Pro Taper Handlebar

High Tech Production Processes

-

Mikuni Carburettor

Functional Bodywork

-

Tool-Less Airbox Design

-

Általános információk motor próbaúthoz

Az igényeidnek legmegfelelőbb próbautat szeretnénk ajánlani, ezért kérünk, hogy figyelmesen olvasd el az alábbiakat és minél pontosabban töltsd ki az űrlapot.

A KTM kínálatában megtalálható motorok felhasználási területe rendkívül széles spektrumon mozog, csakúgy, mint az ügyfeleink felkészültsége, motorozási szokásai. Hogy csak a két végletet említsük, egész más igényei vannak egy kezdő utcai motorosnak, mint egy 20+ év tapasztalattal rendelkező terepezőnek.

Pontosan tudjuk, hogy egy tesztút mennyire fontos neked mielőtt megvásárolsz egy motort. Ezért a tesztet igyekszünk annyira rugalmasan kezelni, amennyire csak lehetséges és minden ügyfelünknek személyre szabni.

Ugyanakkor néhány korláttal is tisztában kell lenned. A motorozás veszélyes üzem! Különösen, hogy egy számodra új járművet próbálsz ki, ráadásul sok esetben a körülmények is szokatlanok.

A biztonságod érdekében ezért a tesztútra az adott kategóriában elvárható védőfelszerelések nélkül nincs lehetőség.

Naked, Supersport, Sport touring, Supermoto és Travel kategóriákban a következő védőfelszerelések kötelezőek: bukósisak, kesztyű, protektor ing, vagy protektoros motoros kabát. Javasolt: motoros csizma és protektoros motoros nadrág viselete.

Enduro, MX, E-Ride kategóriákban a következő védőfelszerelések használata kötelező: bukósisak, kesztyű, térdvédő, terepmotoros csizma, felsőtest védő protektor.Bizonyos környezeti és időjárási körülmények között nem adunk ki tesztmotort, például sötétben, vagy vizes, hideg, csúszós úton.

A tesztmotorozás csak a KTM Centrum munkatársának felügyelete alatt történhet, akinek az utasításait a próba során be kell tartani. Hozzá kell járulnod, hogy tesztútról esetleg videófelvételt készítünk.

Bizonyos esetekben a tesztmotort csak letét (készpénz, vagy tárgyi) ellenében van módunk kiadni! Erről kollégáink adnak bővebb tájékoztatást.

Az esetlegesen okozott károkért teljeskörű anyagi felelősséget kell vállalnod és a saját és örököseid nevében le kell mondanod a próbával kapcsolatban esetlegesen felmerülő kártérítési és fájdalomdíj igényről.

Jó tanácsok próbaúthoz:

  • Tudatosítsd, hogy ez nem egy örömmotorozás. Mi is imádjuk az egykerekezést, a stoppie-t, a teljes gázos kigyorsításokat és a térdkoptató hangját, de nem egy tesztúton! Önmérséklet
  • A próbaút előtt gondold át, hogy a melyek azok a tulajdonságok, amikre különösen figyelned kell. Ergonómia, futómű, fék, motorkarakterisztika, általános kezelhetőség, komfort, stb.
  • Legyél tisztában azokkal a funkciókkal, amiket ki szeretnél próbálni, például különböző üzemmódok, futóműbeállítások, gyorsváltó, stb.
  • A tesztútra kipihenten, arra a leginkább alkalmas állapotban érkezz.
  • A tesztvezetéshez szükséges okmányokat semmiképp ne felejtsd el: személyi igazolvány, lakcímkártya, vezetői engedély.

Jelentkezés tesztvezetésre

| elolvasás
| letöltés

* Ha a vásárlást a jelenlegi motorod beszámíttatásával tervezed, kérünk töltsd ki a következő űrlapot.

Motor beszámítása

Az űrlap kitöltése nem jelent semmilyen kötelezettséget egyik fél számára sem, az kizárólag az értékesítési ügymenet gyorsítását, leegyszerűsítését szolgálja. Végleges ajánlatot kizárólag személyesen és a motorkerékpár szervizünkben történt állapotfelmérését követően áll módunkban adni.
| elolvasás
KTM jármű kategóriák:   Supermoto   |   Enduro   |   MX   |   Street   |