A VITPILEN egy friss és egyszerű új megközelítés a motorkerékpározás világában. Kifinomult, stílusra összpontosító, és mindentől megszabadított, ami szükségtelen. Egyszerű, de progresszív külseje új kaput nyit a motorkerékpár-kultúrára és a városi motorozást minden korábbinál elérhetőbbé és csábítóbbá teszi. Egy motor a progresszív, szabadgondolkodású motorosok számára, akik nagyra értékelik a kivételes dizájnt és városi környezetük megtapasztalásának új útjait keresik.
ERŐFORRÁS | |
---|---|
Típus | 1 hengeres, 4 ütemű |
Hengerűrtartalom | 373 cm³ |
Teljesítmény | 43 hp, 32 kW |
Nyomaték | 37 Nm @ 7.000 rpm |
Furat/löket | 89 mm/ 60 mm |
Kompresszió arány | 12.6:1 |
Indítás/akkumulátor | Önindító/12V 8Ah |
Erőátvitel | 6 fokozat |
Üzemanyag ellátás | Bosch EFI (Ø 46 mm) |
Vezérlés | 4 V/DOHC himbákkal |
Kenési rendszer | Nedves karteres, 2 olajpumpa, Motorex 15W-50 |
Primer áttétel | 30:80 |
Szekunder áttétel | 15:45 |
Hűtés | Folyadék hűtés |
Kuplung | többtárcsás csúszókuplung |
EMS/Gyújtás | Bosch EMS |
CO2 kibocsátás | 77 g/km |
VÁZ | |
---|---|
Típus | Chromium-Molybdenum acélváz |
Első futómű | WP APEX - USD Ø 43 mm |
Hátsó futómű | WP APEX - Monoshock |
Rugóút elöl/hátul | 142 mm/ 150 mm |
Első/hátsó fék | 4 dugattyús radiálisan szerelt féknyereg, féktárcsa 320 mm / 1 dugattyús féknyereg, féktárcsa 230 mm |
Első/hátó felni | 3.00 x 17 |
Első/hátsó gumi | Metzeler M5 110/70-R17; 150/60-R17 |
ABS | Bosch 9.1MB |
Lánc | X-gyűrűs 5/8 x 1/4 |
Kipufogó | Acél/alumínium kipufogó dob, szabályozott katalizátor |
Fejcső szög | 65 ° |
Villa előrenyúlás (rake) | 33 mm |
Tengelytáv | 1357 +/- 15,5 mm |
Szabad magasság | 145 mm |
Ülésmagasság | 835 mm |
Üzemanyag tank | 9.5 L / 1,5 L tartalék |
Tömeg (üzemanyag nélkül) | 151 kg |
Engine & Gearbox
Frame
-
Brakes
Suspension
-
Exterior
-
Wheels
-
Control Zone & Triple Clamp
Lights
-
Seat
Tank & Filler Cap
-
Általános információk motor próbaúthoz
Az igényeidnek legmegfelelőbb próbautat szeretnénk ajánlani, ezért kérünk, hogy figyelmesen olvasd el az alábbiakat és minél pontosabban töltsd ki az űrlapot.
A KTM kínálatában megtalálható motorok felhasználási területe rendkívül széles spektrumon mozog, csakúgy, mint az ügyfeleink felkészültsége, motorozási szokásai. Hogy csak a két végletet említsük, egész más igényei vannak egy kezdő utcai motorosnak, mint egy 20+ év tapasztalattal rendelkező terepezőnek.
Pontosan tudjuk, hogy egy tesztút mennyire fontos neked mielőtt megvásárolsz egy motort. Ezért a tesztet igyekszünk annyira rugalmasan kezelni, amennyire csak lehetséges és minden ügyfelünknek személyre szabni.
Ugyanakkor néhány korláttal is tisztában kell lenned. A motorozás veszélyes üzem! Különösen, hogy egy számodra új járművet próbálsz ki, ráadásul sok esetben a körülmények is szokatlanok.
A biztonságod érdekében ezért a tesztútra az adott kategóriában elvárható védőfelszerelések nélkül nincs lehetőség.
Naked, Supersport, Sport touring, Supermoto és Travel kategóriákban a következő védőfelszerelések kötelezőek: bukósisak, kesztyű, protektor ing, vagy protektoros motoros kabát. Javasolt: motoros csizma és protektoros motoros nadrág viselete.
Enduro, MX, E-Ride kategóriákban a következő védőfelszerelések használata kötelező: bukósisak, kesztyű, térdvédő, terepmotoros csizma, felsőtest védő protektor.Bizonyos környezeti és időjárási körülmények között nem adunk ki tesztmotort, például sötétben, vagy vizes, hideg, csúszós úton.
A tesztmotorozás csak a KTM Centrum munkatársának felügyelete alatt történhet, akinek az utasításait a próba során be kell tartani. Hozzá kell járulnod, hogy tesztútról esetleg videófelvételt készítünk.
Bizonyos esetekben a tesztmotort csak letét (készpénz, vagy tárgyi) ellenében van módunk kiadni! Erről kollégáink adnak bővebb tájékoztatást.
Az esetlegesen okozott károkért teljeskörű anyagi felelősséget kell vállalnod és a saját és örököseid nevében le kell mondanod a próbával kapcsolatban esetlegesen felmerülő kártérítési és fájdalomdíj igényről.
Jó tanácsok próbaúthoz:
- Tudatosítsd, hogy ez nem egy örömmotorozás. Mi is imádjuk az egykerekezést, a stoppie-t, a teljes gázos kigyorsításokat és a térdkoptató hangját, de nem egy tesztúton! Önmérséklet
- A próbaút előtt gondold át, hogy a melyek azok a tulajdonságok, amikre különösen figyelned kell. Ergonómia, futómű, fék, motorkarakterisztika, általános kezelhetőség, komfort, stb.
- Legyél tisztában azokkal a funkciókkal, amiket ki szeretnél próbálni, például különböző üzemmódok, futóműbeállítások, gyorsváltó, stb.
- A tesztútra kipihenten, arra a leginkább alkalmas állapotban érkezz.
- A tesztvezetéshez szükséges okmányokat semmiképp ne felejtsd el: személyi igazolvány, lakcímkártya, vezetői engedély.
Jelentkezés tesztvezetésre
Minden *-gal jelölt adat megadása kötelező!
Ha a vásárlást a jelenlegi motorod beszámíttatásával tervezed, kérünk töltsd ki BESZÁMÍTÁS fülön megtalálható űrlapot.