Új motorok
701 SUPERMOTO

A 701 Enduro LR tökéletesen boldogul a városban, vagy épp a vidéki utakon, miközben gyakorlatilag nincs olyan terep, ami megállítaná. Az univerzális használhatóság új szintje. Megannyi enduro bajnokkal a felmenői között, a Husqvarna évszázadnyi motorgyártó tapasztalatával olyan gép született, ami teljesítményében páratlan, funkcionális, mint a Svéd dolgok általában és megkérdőjelezhetetlenül modern.

Listaár*: 3 282 000 Ft
KONFIGURÁTOR
ERŐFORRÁS
Típus1 hengeres, 4 ütemű
Hengerűrtartalom692.7 ccm
Teljesítmény74 hp @ 8,000 rpm
Nyomaték73,5 Nm @ 6,500 rpm
Furat/löket105 mm / 80 mm
Kompresszió arány12.7:1
Indítás/akkumulátorÖnindító/12V 8.6Ah
Erőátvitel6 fokozat
Üzemanyag ellátásKeihin EFI (throttle body 50 mm)
Vezérlés4 V / OHC
Kenési rendszer2 olajpumpa, Motorex, SAE 10W-50
Primer áttétel36:79
Szekunder áttétel16:42
HűtésFolyadék hűtés
KuplungPASC™ hidraulikus működtetésű csúszókuplung
EMS/GyújtásKeihin EMS, elektronikus gázkar, 2 gyújtógyertya
CO2 kibocsátás94 g/km
VÁZ
TípusChromium-Molybdenum acélváz
SegédvázÖnhordó polyamide tank
Kormány Aluminium, kúpos, Ø 28/22 mm
Első futóműWP APEX-USD Ø 48 mm
Hátsó futóműWP APEX-Monoshock himbarendszerrel
Rugóút elöl/hátul215 mm/ 240 mm
Első/hátsó fékBrembo négydugattyús, radiálisan szerelt nyereg, tárcsa Ø 320mm / Brembo egydugattyús, úszó nyereg, tárcsa Ø 240 mm
Első/hátó felniFűzött kerekek, alumínium, tömlő nélküli felni, 3.50 x 17
Első/hátsó gumi120/70 ZR 17 / 160/60 ZR 17
ABSBosch 9.1 MP (kanyar-ABS, kikapcsolható)
LáncX-Ring 5/8 x 1/4
KipufogóAcél kipufogó dob, szabályozott katalizátor
Fejcső szög63,6°
Villa előrenyúlás (rake)35 mm (33 mm)
Tengelytáv1470 +/- 15 mm
Szabad magasság238 mm
Ülésmagasság890 mm
Üzemanyag tank13 L/ 2,5 L tartalék
Tömeg (üzemanyag nélkül)147 kg

Frame

Polyamide Rear Subframe And Tank

Wp Suspension (Front)

-

Wp Suspension (Rear)

-

Engine

Cylinder Head

Ride-By-Wire Throttle

Gearbox

-

Wheels

-

Ride Modes

-

Traction Contro

-

Brakes

-

Bodywork

-

Cnc-Machined Triple Clamps

-

Slipper Clutch

-

A2 License Compatible

-

MTC (2-mode, disengageable)

Általános információk motor próbaúthoz

Az igényeidnek legmegfelelőbb próbautat szeretnénk ajánlani, ezért kérünk, hogy figyelmesen olvasd el az alábbiakat és minél pontosabban töltsd ki az űrlapot.

A KTM kínálatában megtalálható motorok felhasználási területe rendkívül széles spektrumon mozog, csakúgy, mint az ügyfeleink felkészültsége, motorozási szokásai. Hogy csak a két végletet említsük, egész más igényei vannak egy kezdő utcai motorosnak, mint egy 20+ év tapasztalattal rendelkező terepezőnek.

Pontosan tudjuk, hogy egy tesztút mennyire fontos neked mielőtt megvásárolsz egy motort. Ezért a tesztet igyekszünk annyira rugalmasan kezelni, amennyire csak lehetséges és minden ügyfelünknek személyre szabni.

Ugyanakkor néhány korláttal is tisztában kell lenned. A motorozás veszélyes üzem! Különösen, hogy egy számodra új járművet próbálsz ki, ráadásul sok esetben a körülmények is szokatlanok.

A biztonságod érdekében ezért a tesztútra az adott kategóriában elvárható védőfelszerelések nélkül nincs lehetőség.

Naked, Supersport, Sport touring, Supermoto és Travel kategóriákban a következő védőfelszerelések kötelezőek: bukósisak, kesztyű, protektor ing, vagy protektoros motoros kabát. Javasolt: motoros csizma és protektoros motoros nadrág viselete.

Enduro, MX, E-Ride kategóriákban a következő védőfelszerelések használata kötelező: bukósisak, kesztyű, térdvédő, terepmotoros csizma, felsőtest védő protektor.Bizonyos környezeti és időjárási körülmények között nem adunk ki tesztmotort, például sötétben, vagy vizes, hideg, csúszós úton.

A tesztmotorozás csak a KTM Centrum munkatársának felügyelete alatt történhet, akinek az utasításait a próba során be kell tartani. Hozzá kell járulnod, hogy tesztútról esetleg videófelvételt készítünk.

Bizonyos esetekben a tesztmotort csak letét (készpénz, vagy tárgyi) ellenében van módunk kiadni! Erről kollégáink adnak bővebb tájékoztatást.

Az esetlegesen okozott károkért teljeskörű anyagi felelősséget kell vállalnod és a saját és örököseid nevében le kell mondanod a próbával kapcsolatban esetlegesen felmerülő kártérítési és fájdalomdíj igényről.

Jó tanácsok próbaúthoz:

  • Tudatosítsd, hogy ez nem egy örömmotorozás. Mi is imádjuk az egykerekezést, a stoppie-t, a teljes gázos kigyorsításokat és a térdkoptató hangját, de nem egy tesztúton! Önmérséklet
  • A próbaút előtt gondold át, hogy a melyek azok a tulajdonságok, amikre különösen figyelned kell. Ergonómia, futómű, fék, motorkarakterisztika, általános kezelhetőség, komfort, stb.
  • Legyél tisztában azokkal a funkciókkal, amiket ki szeretnél próbálni, például különböző üzemmódok, futóműbeállítások, gyorsváltó, stb.
  • A tesztútra kipihenten, arra a leginkább alkalmas állapotban érkezz.
  • A tesztvezetéshez szükséges okmányokat semmiképp ne felejtsd el: személyi igazolvány, lakcímkártya, vezetői engedély.

Jelentkezés tesztvezetésre

| elolvasás
| letöltés

* Ha a vásárlást a jelenlegi motorod beszámíttatásával tervezed, kérünk töltsd ki a következő űrlapot.

Motor beszámítása

Az űrlap kitöltése nem jelent semmilyen kötelezettséget egyik fél számára sem, az kizárólag az értékesítési ügymenet gyorsítását, leegyszerűsítését szolgálja. Végleges ajánlatot kizárólag személyesen és a motorkerékpár szervizünkben történt állapotfelmérését követően áll módunkban adni.
| elolvasás
KTM jármű kategóriák:   Supermoto   |   Enduro   |   MX   |   Street   |