Új motorok
FE 250

Az FE 250-es az enduro sorozat legkisebb kapacitású 4-ütemese. A kis kapacitás azt jelenti, hogy nagyon könnyűsúlyú és jeleskedik a kemény technikai terepen, miközben nyomatékot és kezelhető 4-ütemű teljesítményt nyújt. Kategóriavezető WP felfüggesztésével, választható motorteljesítmény térképével és magura hidraulikus váltójával az FE 250-es egy sor prémium alkatrész jelenít meg, páratlan minőséget és megbízhatóságot érve el ezzel.

Listaár*: 3 380 990 Ft
KONFIGURÁTOR
ERŐFORRÁS
Típus1 hengeres, 4 ütemű
Hengerűrtartalom249.9 cm³
Furat/löket78 mm/ 52.3 mm
Kompresszió arány12,8:1
Indítás/akkumulátorÖnindító/ 12V 2 Ah
Erőátvitel6 fokozat
Üzemanyag ellátásKeihin EFI, fojtószelepház 42 mm
Vezérlés4 V / DOHC finger follower himba
Kenési rendszer2 olajpumpa
Fokozat áttételek13:32 16:30 16:24 23:28 23:23 26:20
Primer áttétel24:73
Szekunder áttétel14:52 (13:52)
HűtésFolyadék hűtés
KuplungDDS nedves többtárcsás kuplung, Magura hidraulika
EMS/GyújtásKeihin EMS
VÁZ
TípusKözponti, dupla bülcsőváz 25CrMo4 acél
SegédvázSzénszál erősítésű műgyanta
KormányPro Taper, Aluminium Ø 28 mm/ 22 mm
Első futóműWP USD Xplor 48
Hátsó futóműWP-Monoshock himbarendszerrel
Rugóút elöl/hátul300 mm/ 300 mm
Első/hátsó fékTárcsafék Ø 260mm/ 220 mm
Első/hátó felni1.60 x 21''; 2.15 x 18'' DID
Első/hátsó gumi90/90-21''; 140/80-18''
LáncX-gyűrűs 5/8 x 1/4
KipufogóAluminum
Fejcső szög63.5 °
Villa előrenyúlás (rake)22 mm
Tengelytáv1,487±10 mm
Szabad magasság360 mm
Ülésmagasság950 mm
Üzemanyag tank9 l
Tömeg (üzemanyag nélkül)105.5 kg

Engine

Cylinder Head

-

Cylinder And Piston

Exhaust

Frame

Integrated Cooling And Radiators

-

Composite Carbon Fibre Subframe

-

Triple Clamps

-

Wp Xplor Fork

-

Wp Rear Shock

-

Magura Braking System

-

Bodywork

-

Map Switch And Traction Control

Throttle Body

-

Electric Start And Wiring Harness

-

Airbox

-

Általános információk motor próbaúthoz

Az igényeidnek legmegfelelőbb próbautat szeretnénk ajánlani, ezért kérünk, hogy figyelmesen olvasd el az alábbiakat és minél pontosabban töltsd ki az űrlapot.

A KTM kínálatában megtalálható motorok felhasználási területe rendkívül széles spektrumon mozog, csakúgy, mint az ügyfeleink felkészültsége, motorozási szokásai. Hogy csak a két végletet említsük, egész más igényei vannak egy kezdő utcai motorosnak, mint egy 20+ év tapasztalattal rendelkező terepezőnek.

Pontosan tudjuk, hogy egy tesztút mennyire fontos neked mielőtt megvásárolsz egy motort. Ezért a tesztet igyekszünk annyira rugalmasan kezelni, amennyire csak lehetséges és minden ügyfelünknek személyre szabni.

Ugyanakkor néhány korláttal is tisztában kell lenned. A motorozás veszélyes üzem! Különösen, hogy egy számodra új járművet próbálsz ki, ráadásul sok esetben a körülmények is szokatlanok.

A biztonságod érdekében ezért a tesztútra az adott kategóriában elvárható védőfelszerelések nélkül nincs lehetőség.

Naked, Supersport, Sport touring, Supermoto és Travel kategóriákban a következő védőfelszerelések kötelezőek: bukósisak, kesztyű, protektor ing, vagy protektoros motoros kabát. Javasolt: motoros csizma és protektoros motoros nadrág viselete.

Enduro, MX, E-Ride kategóriákban a következő védőfelszerelések használata kötelező: bukósisak, kesztyű, térdvédő, terepmotoros csizma, felsőtest védő protektor.Bizonyos környezeti és időjárási körülmények között nem adunk ki tesztmotort, például sötétben, vagy vizes, hideg, csúszós úton.

A tesztmotorozás csak a KTM Centrum munkatársának felügyelete alatt történhet, akinek az utasításait a próba során be kell tartani. Hozzá kell járulnod, hogy tesztútról esetleg videófelvételt készítünk.

Bizonyos esetekben a tesztmotort csak letét (készpénz, vagy tárgyi) ellenében van módunk kiadni! Erről kollégáink adnak bővebb tájékoztatást.

Az esetlegesen okozott károkért teljeskörű anyagi felelősséget kell vállalnod és a saját és örököseid nevében le kell mondanod a próbával kapcsolatban esetlegesen felmerülő kártérítési és fájdalomdíj igényről.

Jó tanácsok próbaúthoz:

  • Tudatosítsd, hogy ez nem egy örömmotorozás. Mi is imádjuk az egykerekezést, a stoppie-t, a teljes gázos kigyorsításokat és a térdkoptató hangját, de nem egy tesztúton! Önmérséklet
  • A próbaút előtt gondold át, hogy a melyek azok a tulajdonságok, amikre különösen figyelned kell. Ergonómia, futómű, fék, motorkarakterisztika, általános kezelhetőség, komfort, stb.
  • Legyél tisztában azokkal a funkciókkal, amiket ki szeretnél próbálni, például különböző üzemmódok, futóműbeállítások, gyorsváltó, stb.
  • A tesztútra kipihenten, arra a leginkább alkalmas állapotban érkezz.
  • A tesztvezetéshez szükséges okmányokat semmiképp ne felejtsd el: személyi igazolvány, lakcímkártya, vezetői engedély.

Jelentkezés tesztvezetésre

| elolvasás
| letöltés

* Ha a vásárlást a jelenlegi motorod beszámíttatásával tervezed, kérünk töltsd ki a következő űrlapot.

Motor beszámítása

Az űrlap kitöltése nem jelent semmilyen kötelezettséget egyik fél számára sem, az kizárólag az értékesítési ügymenet gyorsítását, leegyszerűsítését szolgálja. Végleges ajánlatot kizárólag személyesen és a motorkerékpár szervizünkben történt állapotfelmérését követően áll módunkban adni.
| elolvasás
KTM jármű kategóriák:   Supermoto   |   Enduro   |   MX   |   Street   |