Új motorok
TC 250

A TC 250-es továbbra is a 250 köbcentis 2-ütemű motokrossz kategória legfelső lépcsőjén helyezkedik el. Egy tökéletesített 2-ütemű motorral, kategóriájában a legmagasabb teljesítményt adja. A 2019-re elkészült új karosszériájával, tovább finomított ergonómiájával és csökkentett ülésmagasságával, a TC 250-es kényelmet és irányíthatóságot ígér mindenfajta motorozási feltétel mellett.

Listaár*: 2 970 990 Ft
KONFIGURÁTOR
ERŐFORRÁS
Típus1 hengeres, 2 ütemű
Hengerűrtartalom249 cm³
Furat/löket66.4 mm/ 72 mm
Indítás/akkumulátorBerugókar/-
Erőátvitel5 fokozat
Üzemanyag ellátásMikuni TMX 38
VezérlésKipufogó vezérlés TVC
Kenési rendszerKeverék olajzás 1:60
Fokozat áttételek14:28 16:26 18:24 21:24 22:21
Primer áttétel26:73
Szekunder áttétel14:49
HűtésFolyadék hűtés
KuplungDDS nedves többtárcsás kuplung, Magura hidraulika
EMS/GyújtásKokusan
VÁZ
TípusKözponti, dupla bülcsőváz 25CrMo4 acél
SegédvázSzénszál erősítésű műgyanta
KormányPro Taper, Aluminium Ø 28 mm/ 22 mm
Első futóműXACT 48 WP USD, Ø 48 mm
Hátsó futóműWP XACT Monoshock himbarendszerrel
Rugóút elöl/hátul310 mm/ 300 mm
Első/hátsó fékBrembo tárcsafék Ø 260 mm/ 220 mm
Első/hátó felni1.60 x 21 / 2.15 x 19
Első/hátsó gumi80/100-21 / 110/90-19
Lánc5/8 x 1/4
KipufogóAluminum
Fejcső szög63.9 °
Villa előrenyúlás (rake)22 mm
Tengelytáv1,485±10 mm
Szabad magasság375 mm
Ülésmagasság950 mm
Üzemanyag tank8 l
Tömeg (üzemanyag nélkül)96 kg

Engine

Cylinder

Crankcase

-

Counter Balancer Shaft

Frame

Exhaust Header

Carbon Fibre Subframe

-

Wheels And Tyres

-

Wp Xact Front Suspension

-

Wp Xact Rear Suspension

-

Magura Hydraulic Clutch

-

Components

-

Pro Taper Handlebar

Mikuni Carburrettor

Dds Clutch

Általános információk motor próbaúthoz

Az igényeidnek legmegfelelőbb próbautat szeretnénk ajánlani, ezért kérünk, hogy figyelmesen olvasd el az alábbiakat és minél pontosabban töltsd ki az űrlapot.

A KTM kínálatában megtalálható motorok felhasználási területe rendkívül széles spektrumon mozog, csakúgy, mint az ügyfeleink felkészültsége, motorozási szokásai. Hogy csak a két végletet említsük, egész más igényei vannak egy kezdő utcai motorosnak, mint egy 20+ év tapasztalattal rendelkező terepezőnek.

Pontosan tudjuk, hogy egy tesztút mennyire fontos neked mielőtt megvásárolsz egy motort. Ezért a tesztet igyekszünk annyira rugalmasan kezelni, amennyire csak lehetséges és minden ügyfelünknek személyre szabni.

Ugyanakkor néhány korláttal is tisztában kell lenned. A motorozás veszélyes üzem! Különösen, hogy egy számodra új járművet próbálsz ki, ráadásul sok esetben a körülmények is szokatlanok.

A biztonságod érdekében ezért a tesztútra az adott kategóriában elvárható védőfelszerelések nélkül nincs lehetőség.

Naked, Supersport, Sport touring, Supermoto és Travel kategóriákban a következő védőfelszerelések kötelezőek: bukósisak, kesztyű, protektor ing, vagy protektoros motoros kabát. Javasolt: motoros csizma és protektoros motoros nadrág viselete.

Enduro, MX, E-Ride kategóriákban a következő védőfelszerelések használata kötelező: bukósisak, kesztyű, térdvédő, terepmotoros csizma, felsőtest védő protektor.Bizonyos környezeti és időjárási körülmények között nem adunk ki tesztmotort, például sötétben, vagy vizes, hideg, csúszós úton.

A tesztmotorozás csak a KTM Centrum munkatársának felügyelete alatt történhet, akinek az utasításait a próba során be kell tartani. Hozzá kell járulnod, hogy tesztútról esetleg videófelvételt készítünk.

Bizonyos esetekben a tesztmotort csak letét (készpénz, vagy tárgyi) ellenében van módunk kiadni! Erről kollégáink adnak bővebb tájékoztatást.

Az esetlegesen okozott károkért teljeskörű anyagi felelősséget kell vállalnod és a saját és örököseid nevében le kell mondanod a próbával kapcsolatban esetlegesen felmerülő kártérítési és fájdalomdíj igényről.

Jó tanácsok próbaúthoz:

  • Tudatosítsd, hogy ez nem egy örömmotorozás. Mi is imádjuk az egykerekezést, a stoppie-t, a teljes gázos kigyorsításokat és a térdkoptató hangját, de nem egy tesztúton! Önmérséklet
  • A próbaút előtt gondold át, hogy a melyek azok a tulajdonságok, amikre különösen figyelned kell. Ergonómia, futómű, fék, motorkarakterisztika, általános kezelhetőség, komfort, stb.
  • Legyél tisztában azokkal a funkciókkal, amiket ki szeretnél próbálni, például különböző üzemmódok, futóműbeállítások, gyorsváltó, stb.
  • A tesztútra kipihenten, arra a leginkább alkalmas állapotban érkezz.
  • A tesztvezetéshez szükséges okmányokat semmiképp ne felejtsd el: személyi igazolvány, lakcímkártya, vezetői engedély.

Jelentkezés tesztvezetésre

| elolvasás
| letöltés

* Ha a vásárlást a jelenlegi motorod beszámíttatásával tervezed, kérünk töltsd ki a következő űrlapot.

Motor beszámítása

Az űrlap kitöltése nem jelent semmilyen kötelezettséget egyik fél számára sem, az kizárólag az értékesítési ügymenet gyorsítását, leegyszerűsítését szolgálja. Végleges ajánlatot kizárólag személyesen és a motorkerékpár szervizünkben történt állapotfelmérését követően áll módunkban adni.
| elolvasás
KTM jármű kategóriák:   Supermoto   |   Enduro   |   MX   |   Street   |