A TC 65-ösön tapasztalhatja meg sok fiatal motoros először milyen egy igazi versenymotor, kézi kuplunggal és sebességváltóval. Ezt az átmenetet megkönnyítették egy hidraulikus kuplunggal és egy precíz 6-sebességes sebességváltóval. A TC 65-ös ugyanazt a minőségi szintet jeleníti meg, mint a nagyobb krossz motor skála, prémium alkatrészekkel alapfelszereltségként.
ERŐFORRÁS | |
---|---|
Típus | 1 hengeres, 2 ütemű |
Hengerűrtartalom | 64.9 cm³ |
Furat/löket | 45 mm/ 40.8 mm |
Indítás/akkumulátor | Berugókar/- |
Erőátvitel | 6 fokozat |
Üzemanyag ellátás | Mikuni VM 24 |
Vezérlés | Gáz nyomás szabályzott csúszó szelep |
Kenési rendszer | Keverék kenés 1:60 |
Fokozat áttételek | 13:37 16:34 18:31 21:30 23:28 24:26 |
Primer áttétel | 23:75 |
Szekunder áttétel | 14:48 |
Hűtés | Folyadék hűtés |
Kuplung | Nedves, többtárcsás kuplung, Formula |
EMS/Gyújtás | AET digital |
VÁZ | |
---|---|
Típus | Chromium-Molybdenum acélváz |
Segédváz | Aluminium |
Kormány | Aluminum Ø 22 mm |
Első futómű | XACT 35 WP Upside-Down fork, Ø 35 mm |
Hátsó futómű | XACT WP mono shock |
Rugóút elöl/hátul | 215 mm/ 270 mm |
Első/hátsó fék | Tárcsafék Ø 198 mm/ 160 mm |
Első/hátó felni | 1.60 x 14 / 1.60 x 12 |
Első/hátsó gumi | 60/100 x 14 / 80/100 x 12 |
Lánc | 1/2 x 1/4 |
Kipufogó | Aluminum |
Fejcső szög | 64.5 ° |
Villa előrenyúlás (rake) | 22 mm |
Tengelytáv | 1,137 mm ± 10 mm |
Szabad magasság | 280 mm |
Ülésmagasság | 750 mm |
Üzemanyag tank | 3.5 l |
Tömeg (üzemanyag nélkül) | 53 kg |
Engine
Cylinder
Clutch
-
Frame
Wp Xact Front Suspension
-
Rear Shock
-
Brakes
-
Bodywork
-
Handlebars
Wheels
-
Cooling
-
Általános információk motor próbaúthoz
Az igényeidnek legmegfelelőbb próbautat szeretnénk ajánlani, ezért kérünk, hogy figyelmesen olvasd el az alábbiakat és minél pontosabban töltsd ki az űrlapot.
A KTM kínálatában megtalálható motorok felhasználási területe rendkívül széles spektrumon mozog, csakúgy, mint az ügyfeleink felkészültsége, motorozási szokásai. Hogy csak a két végletet említsük, egész más igényei vannak egy kezdő utcai motorosnak, mint egy 20+ év tapasztalattal rendelkező terepezőnek.
Pontosan tudjuk, hogy egy tesztút mennyire fontos neked mielőtt megvásárolsz egy motort. Ezért a tesztet igyekszünk annyira rugalmasan kezelni, amennyire csak lehetséges és minden ügyfelünknek személyre szabni.
Ugyanakkor néhány korláttal is tisztában kell lenned. A motorozás veszélyes üzem! Különösen, hogy egy számodra új járművet próbálsz ki, ráadásul sok esetben a körülmények is szokatlanok.
A biztonságod érdekében ezért a tesztútra az adott kategóriában elvárható védőfelszerelések nélkül nincs lehetőség.
Naked, Supersport, Sport touring, Supermoto és Travel kategóriákban a következő védőfelszerelések kötelezőek: bukósisak, kesztyű, protektor ing, vagy protektoros motoros kabát. Javasolt: motoros csizma és protektoros motoros nadrág viselete.
Enduro, MX, E-Ride kategóriákban a következő védőfelszerelések használata kötelező: bukósisak, kesztyű, térdvédő, terepmotoros csizma, felsőtest védő protektor.Bizonyos környezeti és időjárási körülmények között nem adunk ki tesztmotort, például sötétben, vagy vizes, hideg, csúszós úton.
A tesztmotorozás csak a KTM Centrum munkatársának felügyelete alatt történhet, akinek az utasításait a próba során be kell tartani. Hozzá kell járulnod, hogy tesztútról esetleg videófelvételt készítünk.
Bizonyos esetekben a tesztmotort csak letét (készpénz, vagy tárgyi) ellenében van módunk kiadni! Erről kollégáink adnak bővebb tájékoztatást.
Az esetlegesen okozott károkért teljeskörű anyagi felelősséget kell vállalnod és a saját és örököseid nevében le kell mondanod a próbával kapcsolatban esetlegesen felmerülő kártérítési és fájdalomdíj igényről.
Jó tanácsok próbaúthoz:
- Tudatosítsd, hogy ez nem egy örömmotorozás. Mi is imádjuk az egykerekezést, a stoppie-t, a teljes gázos kigyorsításokat és a térdkoptató hangját, de nem egy tesztúton! Önmérséklet
- A próbaút előtt gondold át, hogy a melyek azok a tulajdonságok, amikre különösen figyelned kell. Ergonómia, futómű, fék, motorkarakterisztika, általános kezelhetőség, komfort, stb.
- Legyél tisztában azokkal a funkciókkal, amiket ki szeretnél próbálni, például különböző üzemmódok, futóműbeállítások, gyorsváltó, stb.
- A tesztútra kipihenten, arra a leginkább alkalmas állapotban érkezz.
- A tesztvezetéshez szükséges okmányokat semmiképp ne felejtsd el: személyi igazolvány, lakcímkártya, vezetői engedély.
Jelentkezés tesztvezetésre
* Ha a vásárlást a jelenlegi motorod beszámíttatásával tervezed, kérünk töltsd ki a következő űrlapot.